Anketa

Nejraději mám výlety
pěšky. 14%
na kole. 29%
vlakem. 8%
autobusem. 5%
autem. 10%
lodí. 34%
Celkem hlasovalo: 223

Svátek má:

Zápisy z jednání

Zápisy z těchto jednání jsou k nahlédnutí u předsedy školské rady.

Dne 12. 6. 2014

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- informace o změně výuky matematiky v budoucích prvních třídách (ve školním roce 2014/15 bude v budoucích prvních třídách zahájena výuka matematiky podle metody profesora Milana Hejného, členové ŠR byli informováni o kladech i záporech této metody a o přípravě učitelů 1. stupně na zahájení výuky touto metodou)
- projednání rozpočtu školy na kalendářní rok 2014
- seznámení s opravami školní budovy během letních prázdnin a o investičních akcích plánovaných na podzim (je plánovaná GO elektroinstalace, rekonstrukce WC u tělocvičen, rekonstrukce umyvadel v učebně Vv, na podzim přijde investice do přechodu z OS W XP na W 8.1)
- předběžná organizace následujícího školního roku 2014/2015 (dojde ke zredukování počtu tříd v příštím školním roce z 21 na 19, z letošních tří prvních a tří druhých tříd budou v následujícím školním roce vždy pouze dvě třídy z důvodu menšího počtu žáků v těchto třídách)
- diskuse:
• Kapacita školní družiny na další školní rok je plná. Rodiče budou operativně informováni prostřednictvím webových stránek školy.
• Nové stránky školy – intuitivnější prostředí a prezentace článků. Učitelé budou proškoleni.
• Stav suterénu školy – do sklepení stále proniká vlhkost
• Příští školní rok končí volební období ŠR
• Projekt tablety do škol
• Školní dvůr – Nadace ČEZu – z financí pro regionální rozvoj
• Využití mobilního dopravního hřiště
- usnesení, závěr

Dne 24. 10. 2013

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- projednání a jednohlasné schválení Výroční zprávy Základní školy T. G.      Masaryka za školní rok 2012/2013
- diskuse:
Co se připravuje?
 Rekonstrukce internetových stránek školy
 Součástí webu bude software pro snazší komunikaci mezi učiteli, rodiči i žáky. Možností budou i dostupné zápisy z vyučovacích předmětů.
 Plán úpravy školního dvora – žádost o grant
 Z důvodu soustavného znečišťování školního hřiště a narušování výuky byla zadána k výrobě brána u MěÚ.
- usnesení, závěr
 

Dne 29. 8. 2013

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- projednání nové verze Školního vzdělávacího programu Základní školy T. G. Masaryka platného od 1. 9. 2013
- projednání a jednohlasné schválení Školního řádu
- projednání a jednohlasné schválení Pravidel pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků – Klasifikačního řádu
- diskuse:
 na webových stránkách školy upřesnit požadavky na děti v jednotlivých třídách a uvést doporučenou literaturu k jednotlivým předmětům
 konzultační dny pro rodiče (rodiče se mohou s učitelem spojit elektronickou poštou, domluvit telefonicky, ústně nebo písemně)
 možnost doplnění webových stránek školy nejčastějšími dotazy rodičů, k nim přidat odpovědi
 úprava školního dvora
 nutnost potřeby nového školního hřiště (návrh uskutečnit setkání členů ŠR a zástupců ŽP s představiteli města)
 nutnost výměny zastaralých elektrických rozvodů a osvětlení ve škole
 využití prázdných prostor za jídelnou
 odvětrání v dílnách
- usnesení, závěr
 

Dne 22. 10. 2012

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- projednání Výroční zprávy o činnosti školy za školní rok 2011/2012
- Výroční zpráva o činnosti školy za školní rok 2011/2012 byla jednohlasně schválena.
- diskuse:
 kladné ohlasy z řad rodičů, žáků i pedagogických pracovníků na kvalitu   obědů ve školní jídelně
 fungování vydávání obědů pro cizí strávníky v době vedlejších prázdnin
 sortiment ve školním bufetu (zakoupené nápoje v plechovkách nejdou po otevření uzavřít a ve třídách se rozlévají – zda lze ovlivnit jejich prodej)
 cena obědů pro dospělé strávníky ve srovnání s dalšími subjekty v našem městě (naše cena je výhodnější)
 stravování dětí a cizích strávníků (někdy se setkávají v jídelně současně)
 pohyb cizích lidí v budově školy (během obědů a po vyučování jsou hlavní i boční dveře otevřeny pro rodiče a cizí strávníky; zda je zajištěno, aby do školy nevnikly cizí osoby)
- usnesení, závěr

Dne 30. 8. 2012

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- projednání Inspekční zprávy
- projednání Dodatku č. 2 ke Školnímu vzdělávacímu programu Základní školy T. G. Masaryka – Změny ve ŠVP od šk. r. 2012/2013
- projednání a schválení Pravidel pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků –   Klasifikačního řádu
- projednání a schválení Školního řádu
- informace o změnách provedených v budově školy během letních prázdnin
- informace o organizaci nového školního roku (přeložení jarních prázdnin na měsíc únor) a personální obsazení pedagogického sboru
- diskuse:
 nutnost rekonstrukce školního hřiště
 úprava školního dvora
 nedostatečné finanční prostředky na opravu a údržbu budovy školy
 řešení nedostatků řemeslných prací v budově školy
 změny ve školním stravování ve škole od 1. 10. 2012
- usnesení, závěr

Dne 26. 4. 2012

- přivítání, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele a zapisovatele zápisu
- Pracovnice MěÚ v Bystřici nad Pernštejnem paní Jurošová přednesla členům ŠR podrobnou informaci o změnách ve školním stravování, které začnou platit od září nebo října roku 2012. Dále odpověděla členům na dotazy, které vznesli.
- usnesení, závěr

 Dne 14. 3. 2012

- přivítání
- informace členům ŠR o rezignaci členek ŠR paní Věry Šiborové a paní Marie Nebolové
  (Důvodem rezignace je Novela školského zákona Část patnáctá § 167:
  „Pedagogický pracovník školy nemůže být zvolen za člena školské rady této školy
  zákonnými zástupci nezletilých žáků a zletilými žáky a studenty ani jmenován
  zřizovatelem nebo ředitelem školy“.)
- seznámení stávajících členů s novými členy ŠR, informace o jejich volbě
- volba člena školské rady do konkurzní komise konkurzního řízení na vedoucí pracovní
  místo ředitele/ky příspěvkové organizace Základní školy T. G. Masaryka
  (Členové ŠR jednohlasně zvolili do konkurzní komise konkurzního řízení na vedoucí
  pracovní místo ředitele/ky příspěvkové organizace Základní školy T. G. Masaryka paní 
  Jitku Čechovou.)
- usnesení, závěr
 

 Dne 1. 11. 2011

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele a zapisovatele zápisu
- projednání a schválení Výroční zprávy o činnosti školy za školní rok 2010/2011
- závěr
 

Dne 13. 10. 2011

- přivítání, seznámení členů školské rady
- informace o průběhu a výsledcích voleb a jmenování
- volba předsedy a místopředsedy ŠR, určení zapisovatele a ověřovatele zápisu
- projednání návrhu a schválení jednacího řádu ŠR
- stanovení četnosti, termínů a místa konání jednání ŠR, způsobu svolání
- seznámení s materiály, které je nutno do 30 dnů od předložení schválit a ostatní projednat
- diskuse:
 současný stav školy po stránce organizační, personální, hmotné
 potřeby školy do budoucna
 možnosti školské rady při prosazování zájmů školy na jednáních rady a zastupitelstva města
 problematika nového umístění Základní umělecké školy v Bystřici n. P., dostupnost, dopad na žáky školy
- usnesení, závěr
 

Dne 26. 5. 2011

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení zapisovatele zápisu
- určení ověřovatele zápisu
- plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 20. 10. 2010
- projednání návrhu rozpočtu školy na kalendářní rok 2011
- seznámení s opravami školní budovy během letních prázdnin
- předběžná organizace následujícího školního roku 2011/2012
- informace o zapojení školy do čerpání peněz z fondu EU
- diskuse
  • kvalita jídel ve školní jídelně
  • neotištěné školní příspěvky v městském tisku (aktuální články škola může dále přeposílat paní Olze Königové a ta je dá na webové stránky města)
- usnesení
  • školská rada zpracuje zprávu o činnosti do Výroční zprávy školy za školní rok 2010/2011
  • školská rada doporučuje členům nově zvolené školské rady nadále sledovat problematiku stravování ve školní jídelně
- závěr: zhodnocení uplynulého volebního období
 

Dne 20. 10. 2010

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele zápisu
- plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 28. 6. 2010
- projednání a schválení Výroční zprávy o činnosti školy za školní rok 2009/2010
- návrhy a podněty členů ŠR
  • inovace prezentace školy pro širokou veřejnost
  • zviditelnit školu i z pohledu technického vybavení
- diskuse
  • kvalita stravování ve školní jídelně
  • vhodný termín konání schůzek školské rady
- usnesení, závěr

Dne 28. 6. 2010

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele zápisu
- kontrola plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 15. 10. 2009
- projednání nové verze Školního vzdělávacího programu Základní školy T. G. Masaryka
- informace o rekonstrukci budovy školy v době letních prázdnin a dalších stavebních úpravách
- seznámení se s organizací školního roku 2010/2011 (personální změny, začátek nového školního roku, čerpání peněz z ESF pro potřeby školy)
- projednání návrhů a podnětů členů ŠR
  • obsah RVP (ŠVP) v předmětu výchova k občanství v 7. ročníku (učivo o etice podávat žákům formou přiměřenou jejich věku a úměrně hodnotit znalosti žáků)
  • u žáků s SPU respektovat stanovená doporučení PPP a dodržovat stanovené postupy v ŠVP
- diskuse
  • kvalita jídel ve školní jídelně
  • projednání možnosti zpoplatnit zájmové útvary ve škole
  • třídy s rozšířenou výukou jazyků, úroveň výuky cizích jazyků
- usnesení, závěr

Dne 15. 10. 2009

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele zápisu
- kontrola plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 28. 5. 2009
- schválení Výroční zprávy o činnosti školy za šk. r. 2008/2009 všemi přítomnými členy školské rady
- projednání dokumentu Dodatek č. 1 ke ŠVP Základní školy T. G. Masaryka – Změny ve ŠVP pro školní rok 2009/2010
- seznámení se s organizací školního roku 2009/2010 (plánované investiční akce, nutné opravy, personální změny)
- informace o zahájení provozu nových webových stránek školy
- projednání návrhů a podnětů členů ŠR
   • fungování elektronických omluvenek žáků
- diskuse
   • kvalita jídel ve školní jídelně
- usnesení, závěr

Dne 28. 5. 2009

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele zápisu
- plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 5. 3. 2009
- kvalita jídel ve školní jídelně a velikost porcí (připomínky rodičů a učitelů budou projednány na schůzce vedení města s firmou SODEXHO - školní jídelny, s. r. o.,která školní stravování provozuje)
- investiční záměry rozvoje školy v období letních prázdnin (oprava chlapeckých toalet v přístavbě školy, výměna vstupních dveří ve vestibulu, renovace učebny počítačů, atd.)
- předběžná organizace následujícího školního roku
- nové webové stránky školy
- diskuse
    výsledky Mapy školy
    budoucnost školního hřiště
    testy SCIO
- usnesení, závěr

Dne 5. 3. 2009

- zahájení, seznámení s programem jednání
- určení ověřovatele zápisu
- plnění usnesení z jednání ŠR konané dne 6. 11. 2008
- projednání a schválení Dodatku č. 4 ze dne 9. 2. 2009 ke Školnímu řádu
- kvalita jídel ve školní jídelně
- kvalita stropních podhledů v tělocvičnách školy
- bezpečnost žáků ve vytypovaných prostorách školy
- aktivity ve škole za období od posledního zasedání ŠR (vybudování
šaten)
- investiční záměry rozvoje školy v následujícím období
- diskuse
    • webové stránky ŠR a školy (obsah a náměty)
- usnesení, závěr

Dne 6. 11. 2008

- zahájení (přítomni všichni členové ŠR)
- určení ověřovatele zápisu
- plnění usnesení z jednání ŠR dne 22. 10. 2008
- ŠR schválila všemi hlasy
    • Výroční zprávu o činnosti školy za šk. r. 2007/2008
    • Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků (Klasifikační řád)
    • Školní řád
- projednala návrh rozpočtu školy na rok 2009
- seznámila se s Metodickým pokynem MŠMT k zajištění
environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty ( EVVO)
- projednala návrhy a podněty členů ŠR
    • zveřejnění bližších popisů obědů na webových stránkách školy
    • fungování kroužku Orientálních tanců
    • obsah webových stránek ŠR
    • kroužek AJ pro žáky, kteří měli pouze německý jazyk
    • kroužky doučování z ČJ a M (příprava ke zkouškám)
    • komerční využívání fungování zájmových kroužků
- diskuse
    • nabídka pobytu organizovaných skupin v solné jeskyni
    • čerpání prostředků na další vzdělávání pedag. pracovníků
    • včasnější otevření školní budovy pro dojíždějící žáky
- usnesení, závěr

Dne 22. 10. 2008

- přivítání, seznámení členů školské rady (dále jen ŠR)
- volba předsedy a místopředsedy ŠR, určení zapisovatele zápisů
- projednání návrhu a schválení jednacího řádu ŠR
- stanovení četnosti, termínů a místa konání jednání ŠR, způsobu svolání
- seznámení s materiály, které je nutné do 30 dnů od předložení schválit a     ostatní projednat
- projednala návrhy a podněty členů ŠR
    • publikování ŠVP ZŠ T. G. Masaryka na webových stránkách školy
- diskuse:
    • současný stav školy po stránce organizační, personální, hmotné
    • potřeby školy do budoucna
    • možnosti školské rady při prosazování zájmů školy
- usnesení, závěr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naše momentky

další zobraz stiskem klávesy F5

všechny momentky


In-počasí