Anketa

Nejraději mám výlety
pěšky. 14%
na kole. 29%
vlakem. 8%
autobusem. 5%
autem. 10%
lodí. 34%
Celkem hlasovalo: 222

Svátek má:

Německý jazyk

  • Část žáků osmých a devátých ročníků si vybralo němčinu jako první cizí jazyk. Ostatní žáci (buď v jazykových třídách nebo žáci osmých tříd) mají možnost si zvolit němčinu jako druhý cizí jazyk.
  • Cílem předmětu je, aby žáci dokázali jazyk použít v reálné jazykové situaci, aby dokázali využít své dovednosti a znalosti v ústní nebo písemné komunikaci. Tomu je také přizpůsoben výběr slovní zásoby a základního gramatického učiva. Žáci se průběžné také seznamují s reáliemi německy mluvících jazykových oblastí.
  • V některých hodinách si žáci osvojují nebo procvičují své znalosti pomocí počítačového programu, vypracovávají své jazykové miniprojekty, které prezentují svým spolužákům.

 

  • Seznam pomůcek do německého jazyka:
    všechny ročníky:
    - učebnice Deutsch mit Max a příslušný pracovní sešit k učebnici
    - školní sešit a domácí sešit č. 524
    - žáci 7. a 9. ročníků: testový sešit č. 524 (odevzdávají na začátku školního roku vyučujícímu)
  • Písemné domácí úkoly:
    - píší žáci do domácího nebo pracovního sešitu (podle zadání vyučujícího)
    - žáci 8. a 9. ročníků dostávají úkoly jedenkrát týdně z pondělí na čtvrtek
    - žáci 7. ročníku jedenkrát za 14 dní z pondělí na středu
    - žáci 8. a 9. ročníků s rozšířenou výukou jazyků jedenkrát za 14 dní z úterý na pátek
     

První měsíc výuky druhého cizího jazyka máme za sebou. Úvodní lekce je splněna a vše, co jsme se naučili, se žáci 8.C pokusili shrnout v závěrečné práci. Součástí bylo i hodnocení, co bylo pro nás těžké, co naopak snadné, co nás nejvíce bavilo. Co bylo nejvíce zábavné? Hry s míčkem, vytváření závěrečného shrnutí, rapování... dokonce některé baví zatím vše :-) Tak se podívejte, co jsme se již naučili....

            


K výuce cizího jazyka patří i seznamování se se zeměmi, ve kterých se daným jazykem hovoří. V našem případě budeme poznávat hlavně Německo, Rakousko a Švýcarsko. A začali jsme s tím již od první lekce - alespoň v bodech a heslech shromažďujeme informace o těchto zemích. V jedné hodině NJ pracovala 8.C na následujícím úkolu....

              

Druhá lekce při výce němčiny jako druhého jazyka je věnovaná tématu Moje rodina. Na závěr této lekce zpracovávali žáci 8.C projektový úkol s názvem Meine Familie. Zadání znělo: přines rodinnou fotografii a známými slovními spojeními popiš členy své rodiny.

             
 

Naše momentky

další zobraz stiskem klávesy F5

všechny momentky


In-počasí